-


 عبدالرضا محمدی با اشاره به تعداد تماس‌های پاسخ داده شده در مرکز سامد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تماس‌های پاسخ داده شده مرکز سامد استان بالغ بر 50هزار مورد بوده است.

مدیر مرکز سامد استان ابراز کرد: سامانه سامد به منظور تسهیل در برقراری ارتباط مردم با دولت راه اندازی شده و این سامانه فرصت نظارت و انتقال اطلاعات به مسئولان را می دهد.

محمدی با بیان اینکه هیچ کاری بهتر و نیکوتر از خدمت به مردم و داشتن ارتباط مستقیم با آنان نیست گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق این سامانه مشکلات و موضوعات خود را با مسئولان و دولتمردان در میان بگذارند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد تماس‌های پاسخ داده‌شده از آغاز سال جاری تاکنون 50هزار مورد بوده که از این تعداد 24 هزار مورد مرتبط با گروه مشاوره و راهنمایی و 26 هزار مورد در زمینه‌ی استعلام نامه‌های سفر ریاست جمهوری بوده که در فرایند رسیدن به نتیجه قرار گرفته است.

مدیر مرکز سامد استان هرمزگان در پایان با اشاره به این موضوع که ثبت و پیگیری درخواست های مردمی در این مرکز هیچ گونه محدودیتی نداشته و هزینه‌ای برای فرد متقاضی به همراه ندارد، اظهار کرد: مردم استان هرمزگان می‌توانند با ارائه نظرات، پیشنهادات، درخواست‌ها و شکایات خود از طریق تلفن 111 این مرکز را در عملکرد بهتر برنامه‌ها، یاری رسانند.

 

منبع: سایت جنوب